لینک فالو و نوفالو چیست؟
نوشته شده توسط : مهمان نواز


پیوند فالو و نوفالو چه میباشد؟ یکی فاکتورهای ساخت بک لینک رایگان اساسی برای بهینه سازی و seo وبسایت ، استعمال از بک لینک و پیوند ها است که بعنوان بخشی از سئو آف پیج مطرح میباشد. برای انکه بتوانیم سئو آف پیج را کیفیت بالا و صحیح انجام دهیم ما یحتاج میباشد از اشکال پیوند ها داده ها داشته باشیم. ما در اینجا به معرفی پیوند فالو ، لینک و پیوند نوفالو و تفاوت انها می پردازیم.

زمانی شما یک محتوای seo گردیده در تارنما خویش مینویسید و لود می کنید، این مقاله دربرگیرنده پیوند هایی میباشد که در وقتی که خزنده های گوگل وارد سایت شما میگردند گزینه بازبینی قرار می‌دهند. اینکه گوگل چه پیوند هایی را آیتم اهمیت قرار داده و انها را ردیابی نماید موضوعی میباشد که در‌این نوشته‌علمی در خصوص آن حرف می‌کنیم.

وقتی که لینکی را از نوع فالو تعریف و تمجید می‌کنید، این بدان معناست که پیوند از حیث شما ارزشمند بوده و دوست دارید گوگل آنرا را ردیابی نماید. البته زمانیکه پیوند بصورت نوفالو تمجید می شود و در تعریف و تمجید آن از تگ نوفالو استعمال می‌گردد خواسته اینست که نمی خواهید گوگل آنرا دنبال نماید. این پیوند ها فقط بوسیله بازدید کنندگان دنبال گردیده و هیچ زمان خزنده های گوگل به سراغ انها نمیروند.

نکته مهمی که وجود داراست اینست که همگی پیوند ها در وضعیت پیش فرض بصورت فالو در لحاظ گرفته گردیده اند و این شما می‌باشید که در شکل رغبت می‌توانید انها را بصورت نوفالو تهیه و تنظیم فرمایید.

اهمیت پیوند فالو و نوفالو
تاثیر لینک و پیوند فالو در بهینه سازی تارنما
همانگونه که می‌دانید موتورهای کاوش در ادامه راهی می باشند که از روش آن جايگاه بهتری را به وبسایت بدهند. مثلا موردها اصلی و کاربری در مشاجره بهینه سازی فرنگی ، تعداد لینک و پیوند هایی که از تارنما های دیگر به کاغذ متبوع داده شده‌است. تاثیر این مسئله به قدریست که در صورتی‌که دو وبسایت در حالت یکسانی از نگاه محتوا باشند البته یک کدام از با به کار گیری از پیوند داخلی دهی را قادر خیس نموده باشد و دیگری به‌این مساله بی ملاحظه بوده باشد ، تارنما اولین اقبال بالاتری برای بهینه سازی و کسب سکو دارااست.

تاکید بر این نکته نباید سبب ساز گردد که برای لینک و پیوند دهی به سراغ طرز های غیر طبیعی روی بیاوریم ؛ چراکه هرقدر لینک و پیوند دهی طبیعی و نرمال خیس باشد یاری بیشتری به ارتقا رنک وبسایت میکند. در واقعیت میتوان بیان کرد لینک و پیوند فالو قدرتمندترین لینک و پیوند در بهینه سازی و seo میباشد که بایستی گزینه دقت واقع گردد.





:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: